Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Az van, hogy...

2008.07.29. 20:09 :: ~Alice~

...nem vagyok ügyes. Ügyetlen vagyok, meg lusta, annyira…

 

…hogy a Eurotrip mese elhúzódik, persze befejezem, csak most kis dög vagyok. Lógatom a lábam, mint a kislány a képen.
Megvolt Prága, vasárnap éjjel jöttünk haza. Hétfőtől megint dolgoztam, végre aludtam, mászkáltam, a tündér barátaimmal lopom tovább az időt, itthon pedig a befőtt életmód szépségeiben merülök el. Saját termésű barackot és körtét eszek, közben Trickyt, Fleet Foxest és Becket hallgatok felváltva.
Le akartam menni végre edzeni is, de a konditeremben is nyaralnak, én is azt teszem, persze csak ahogy a napi négy órás munkaidőm megengedi.
Medencézek, pancsolok, süttetem a hasam és könyveket olvasok. Ha azt megunom, filmezek. Ma elvileg a Be Kind Rewind kerül terítékre. Már hónapok óta vártam, de még letölteni is lusta voltam. Miről beszélek? Otthon sem voltam, azelőtt meg időm nem volt rá. Na de majd most! Sőt, lakberendezni is elkezdtem ám. Vettem ma lámpákat! A dekoráció problémám is megoldódni látszik, köszönhetően annak a Heiner Meyer naptárnak, amit még a franciáknál szereztem be. Majd abból válogatok képeket. Apropó képek! Bementem nézelődni az Alexandrába és megint kiszúrtam egy nagyon jó kis képes albumot Graffiti World címmel. Ha valakinek van felesleges 8600 forintja, megvehetné nekem még mielőtt elcsábulok és kidobom rá a saját pénzem. Igen, ilyen hülyeségekre tudok én pénzt költeni…
Mi van még? Megvan például a szakirány, ahova be akartam kerülni. Piacelemző leszek, bezony. Mellékszakon pedig gazdaságpolitika és irányítás, a szikla a szívről pedig legördült. Minden jó, ha a vége jó, nem igaz? Csak kár, hogy útközben picit gyilkolták a lelkem.
És mi nincs még? Sok minden, de én igyekszem…nagyon. :)

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb csak én

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr84591537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása