Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Helyzetjelentés

2008.06.28. 13:43 :: ~Alice~

Na, megint itt vagyok, hurrá, most már teljes gőzzel. Persze a nyaralások, koncertek, fesztiválok miatt darabos lesz egy ideig a működésem, de majd igyekszem aktívan írni. A variációk-egyéb-trekofdödéj sablon megmarad, néhányszor meg ahogy éppen kedvem van, megengedek magamnak egy-két ilyen tovább kattintós hülyeséget is, mint például most...

 
Eddig is néhányszor előfordult pár személyesebb bejegyzés. Ha lesz valamilyen magántopik, azt egy ilyen tovább linkes cuccal oldom meg, így nem fárasztom azokat, akik a zenéért, filmekért, meg art cuccokért járnak ide.
 
Igazság szerint sokszor írtam volna az elmúlt egy hónapban, csak 1. nem akartam selfblog irányba haladni, 2. nem hiszem, hogy túl sok igény lenne rá (bár néha a személyesebb bejegyzésekre is ugyanúgy jöttek kommentek). Most meg úgy vagyok vele, hogy jön ami jön: mjúzik, múvíz, árt, bux meg minden ami a csövön kifér, ugyebár. Nem fogok mély, filozófiai töprengésekbe bocsátkozni, a lelkizést is meghagyom másoknak, csak egy-két szerény személyemet foglalkoztató apróságot pakolok fel ide, mikor éppen kedvem tartja. Nyilván a közelmúlt vegetálása miatt vagyok most bőbeszédű, de azért megpróbálok érdekes maradni.
 
Szóóóval: KÖLTÖZÉS – ez most a nagy izgalom errefelé „kiscsaládom részirül”. Igaz, csak egy emeletet mozdulok el, de nagyon pörget a pakolászás, lakberendezés. Vagyok annyira szerencsés helyzetben, hogy a szüleim a seggem alá rakják az emeleti külön lakást, kicsit ilyen még családdal, de már egyedül élet, amolyan Alice in Wonderland lesz. Én kvázifüggetlenségnek hívom, mert senki sem fog cseszegetni, viszont leviszem a mosnivalót… jó dolgom lesz! :) Persze ez a szüleimnek is üzlet, mert így bebiztosítják maguknak, hogy nem repülök ki váratlanul egy albérletbe. Nem tenném jelenleg, sőt jó a kapcsolatom velük, csak kell a nyugi és ezt ők is tudják.
 
Eddig nem nagyon volt időm körülnézni, lakberendezési újságot sem lapozgattam, bemutatótermekben sem jártam, az ötletelés egyelőre kimerült az IKEA honlapjának böngészésével. Nagyjából már megkomponáltam az étkezőt. Egy dologban vagyok biztos, hogy egy bazi nagy pop-art kép fog lógni a hálóban. (Én is meg tudom ragadni a dolgok lényegét, szerintem házépítést is a tetőnél kezdeném.)
Persze szép és jó hogy pop-art, természetesen első körös Warhol Marilynje.  (kommersz ötlet...) Tuti körbejárom még az összes retro táblás, plakátos nosztalgia és művészeti boltot, hátha szembejön valami „eredetibb”. Bár arra is gondoltam, hogy megbolondítom a témát. A fal egyik oldalára mehetne Warhol Monroeval a fal étkező felőli részére pedig Banksytől Kate Moss. A koncepcióba viszont bekavart az IKEA. Ok, hogy minden második lakásban ugyanazok a képek lógnak a bútorbolt jóvoltából, de most lehet kapni náluk egy keretezett Klimtet, amiért részben feladnám a pop-art koncepciót.
 
Szóval Warhol & Banksy vs. Klimt egyelőre, jöhetnének ötletek... A töprengés tárgyát pedig a következő képek alkotják:
 
 
Ha már képekről van szó. Régebben, illetve ahogy időm engedi (nem engedi) rajzolgattam/rajzolok. Az utóbbi egy évben nagyon keveset kreatívkodtam. Egy említésre méltó ügyködésemet mindenesetre most megosztom a nagyvilággal. Várom a kritikát... A firkálgatás amúgy az egyik legjobb nyugtató és feszültségoldó a futáson és a Deftones 7 words-én kívül.
 
Egyébként felettébb kurva jó érzés, hogy jelenleg az a legnagyobb problémám, hogy mit akasszak a falra. Nem volt gyenge az utóbbi másfél hónap. Kb. olyan voltam, mint a könyvtár sarkába ledobott szobanövény, amit néha a haverok áttörölgetnek sörrel, hogy azért fényes legyen a levele. (ezt a remekre szabott mondatot Kavics kedvéért örökítem meg az utókornak, remélem most is jól kiröhög miatta :)))
 
Egy szó, min száz, kezdődik a vakáció, felfrissülés! Felzárkózom zeneileg, filmügyileg, könyvileg, az eredményét remélhetőleg látni fogjátok. Köszi, hogy így redukált üzemmódban is visszajártatok a blogra, sőt gyarapodott is a látogatók száma. Remélem, nem okozok majd csalódást, holnaptól visszaállítom a régi menetrendet...

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb csak én

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr37543331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása