Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Viaszlámpák - ma meg a kortárs designt nem értem

2008.04.09. 22:43 :: ~Alice~

Lapozgattam ma is a  design kisokosomat, és megakadt a szemem a képen látható lámpán. Először is azért, mert bűnronda, másodszor meg azért, mert asszociáltam. Láttad a Viasztestek című borzalmat? Ha igen, akkor érted, miért mondom, hogy a Scum névre hallgató lámpáról a horror jutott eszembe. A berlini Jerszy Seymour poliuretánhabbal készített - 2003-ban százdarabos szériában legyártott - lámpáját nyugodtan használni lehetett volna Paris Hilton "mesterien" sikítós jelentéhez díszletként. Valljuk be, csúnyácska a lámpa, de a designer "megszépíti" filozófiájával: a  latin scum szó eredeti jelentése habzik, habzó, az angol scum szó negatív tartalma csak később alakult ki. A Scum értéke inkább gyártásának nehézségében rejlik, mintsem a külalakjában, ugyanis Seymour a "szépségfogalom tradicionális értelmezésére kérdez rá". Dicséretes. Ettől függetlenül, nincs az a pénz amiért én kiraknám a lakásomba a Scumot. Nem mindig értem a kortárs designt, ma úgy tűnik különösen hülye vagyok hozzá.

Ja és ha nem láttad a Viasztesteket, akkor meg örülj. Baromira ám.

Szólj hozzá!

Címkék: design

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr74419099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása