Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

trekofdödéj - Mystery Jets & Laura Marling : Young Love

2008.04.07. 07:33 :: ~Alice~

6 komment

Címkék: trekofdödéj

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr45414624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

söcsö · http://musicismyradar.blog.hu 2008.04.07. 10:34:26

Szia Alice! Nemrég akadtam a blogodra, bár még csak átfutni volt időm, de határozottan tetszik. :) Majd jobban elmerülök benne. Ja és köszi, hogy kitettél a "reklámfelületre". ;) Üdv

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2008.04.07. 12:35:07

Szia! köszönöm szépen :)
a radarhoz grat, a linkelése nem volt kérdéses... :)

söcsö 2008.04.07. 16:35:12

Ó, köszi szépen! :)

söcsö 2008.04.08. 15:53:05

Van egy másik blog, amihez szintén közöm van. Persze csak ha érdekel. :)
popcorner.blog.hu, ehhez tartozik egy rádióműsor is. :))

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2008.04.09. 09:05:22

szia! köszi szépen, meglestem már az oldalt - egyelőre csak felületesen, de majd beleásom magam - mindenesetre kattintgattam erra-arra, feltévedtem a rádiós oldalra és azt hiszem tettem egy felfedezést, bár lehet, hogy tévedek: nem tartottál Te véletlenül a hatvanas évek zenéjéről Németh Robival egy előadást a Szimplakertben? Mert ha igen, akkor kicsi a világ :)

söcsö 2008.04.09. 10:24:47

Hát... ööö... de, én voltam. :) Most lebuktam. :)) Tényleg kicsi a világ. :)) De az előadást elsősorban Robi tartotta, én csak a "tanársegéd" szerepét töltöttem be. :D Háttérinfókban segítettem neki, mert szeretem a korszakot és valamennyire képben is vagyok, másrészt meg furcsa volt a helyzet, mert még én is csak a tanulási folyamat elején járok ebben az egész "rockújságírósdiban". Mindkét előadáson ott voltál? Jó az arcmemóriám, szóval merre ültél, milyen ruhában voltál? :D
süti beállítások módosítása