Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Vakok között a király

2008.12.29. 11:37 :: ~Alice~

Ha egyszerűen kellene összefoglalnom Fernando Meirelles (Isten városa, Az elszánt diplomata) új filmjét, a Blindness-t, azt mondanám, olyan, mint a 28 nappal később és A kísérlet szintézise. Igaz, nem zombis vírus terjed, hanem vakságot okozó kór pusztít, és igaz, nem börtönben, de ugyanúgy lelakatolt helyen, egy karanténban játszódik. Mindhárom film végén viszont ugyanazt a tanulságot vonhatjuk le: az embernél aljasabb féreg nincs. Még szerencse, hogy ilyenkor mindig jő egy hős, ki rovarirtásba kezd. De miért éppen Julian Moore a megváltó? És miért sír ilyen csúnyán?

Tovább>>>

8 komment

Címkék: film link

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr91846623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

poprocks 2009.01.04. 20:20:55

láttam a filmet! Engem nyomasztott, viszont az elejét csúnyán elhúzták. Nem volt olyan nagyon rossz, csak semmi különösebben új mondanivalója nem volt, és ehhez még elég hosszú is.

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2009.01.05. 16:26:19

A trailer alapján nagyon kedvet kaptam hozzá, aztán odáig fajult a helyzet a film közben, hogy még takarítani is elkezdtem. Nem nagyon rossz, de nem tudott lekötni, annak ellenére, hogy néhány dolog miatt valóban piros pontot érdemel.

A könyvet viszont mindenképpen elolvasom majd. Kb úgy vagyok a Vaksággal, mint anno A parfümmel. Akkor is először a filmet láttam, az is nagyon elhúzott volt, a képek pedig néhol gyomorforgató naturalizmusba csaptak át, de azért valamiért mégis felkeltette az érdeklődésem és olvastam az eredetit. Nem bántam meg, szerintem most sem fogom majd...

poprocks 2009.01.06. 15:31:47

Én A Parfümöt csak olvastam és nagyon tetszett, a filmet még nem mertem megnézni.
Ha belegondolok a Blindness-t csak azért néztem végig, hogy megtudjam, hogy mi lesz a befejezés. A többi leginkább kínszenvedés volt...miközben a barátom már vígan aludt:)

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2009.01.07. 06:18:34

az én jobbik felem meg pont akkorra ért át hozzám, mikor befejeztem a Blindnesst. behúzott a film rendesen, úgy kellett pofozgatnom magam, nehogy azt higgye már, hogy vele van valami bajom :)

poprocks 2009.01.10. 17:00:30

Nah mondjuk en az "amikor megallt a fold" vagy valami hasonlon aludtam egy nem akarmilyet.... Hogy valyon miert kell ennyi szart termelni?

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2009.01.11. 19:18:05

ohhh, én azt a borzalmat ráadásul moziban láttam :) ablakon kidobott pénz. azt hittem, legalább a látványvilág jó lesz... de nem. Viszont megvan már az év legdurvább, legfárasztóbb filmje: Step Brothers www.imdb.com/title/tt0838283/
vmi kegyetlen!

poprocks 2009.01.13. 14:22:47

Jajjj én 20 azt perc után kikapcsoltam.....

De szerintem az év egyik legnagyobb szörnyűsége a "Filth and Wisdom" volt, amit én sikeresen megvettem DVD-n:)
süti beállítások módosítása