Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Happy Birthday!

2008.12.22. 09:27 :: ~Alice~

A minap betaláltam a jópofa 2-es villamosvezetőt. „Szép jó napot kívánok azon kedves sportolóknak, akik vállalkoztak a gyalogtúrára és a tömegközlekedésre. Ebben a karácsony előtti nagy hajtásban, felgyülemlik a stressz és a feszültség. Ilyenkor kell észrevenni az állandó dolgokat, a változatlan dolgokat. Ilyen például… a Gellért-hegy!”. Már a szép jó napot-nál kikaptam a zenét a fülemből, aztán persze röhögőgörcs. Állandó dolgok? Azok vannak dögivel. Mint például a Coco Jambo karácsonyi verziója, amit ilyenkor folyamatosan nyomunk a melóhelyen vagy a szezonális program, a jegyzetmásolás. Ajándékokat sem vettem még. Sőt másfél hónapja költözési fázisban vagyok, de még mindig félkész a lakás. A MÁV-sztrájk is jókor jött. Ja és kiszakadt a kedvenc farmerom. Ennyi az annyi, meg az, hogy egyébként még sose volt ennyire szép és jó a helyzet (és most kivételesen irónia nélkül értem :)) A blogra meg sajnos nincs időm, de azért működöm erre-arra, azok linkjeit szorgosan küldözgetem. A legdurvább pedig kérem szépen, dobpergés és konfetti: ma egy éves a hellostranger! Hurrááá! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr47836229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása