Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Szigeti veszedelem

2008.08.15. 16:34 :: ~Alice~

Linkgyűjtemény következik, ha nem is itt, de azért aktív vagyok:

Csütörtöki napi ajánló

Azok, akik a Sziget első napján rendesen odatették magukat, hajnalig buliztak, és igazán adtak az érzésnek, sem mondhatnak csütörtököt a fesztivál második napján, hiszen a felhozatal több, mint szemet, akarom mondani fület gyönyörködtető. tovább->

Élő Könyvtár

Szeretsz olvasni? Szeretsz a könyvtárak csendes, hűs nyugalmában meghúzódni? Ha igen, az igazán remek, csakhogy a Sziget Élő Könyvtárában nem hogy ezt a háborítatlan környezetet, de egy árva könyvet sem találsz. Regény helyett kölcsönözz ki magadnak egy rendőrt, egy jegyellenőrt, egy eukratát, egy leszbikust vagy egy zsidót! Nézz a borító mögé és változtass előítéleteiden! A könyvtár katalógusáról, az olvasókról és a sztereotípiákról beszélgettünk Bánki Erzsébet szervezővel a Civil Sziget Élő Könyvtárában. tovább->

Kraak & Smack koncertbeszámoló

„Are you ready?” - a holland Kraak & Smaak többször is feltette ezt a kérdést a Converse wan2 sátorban második nap adott koncertje alatt. tovább->

Brisa Roché interjú (söcsövel közös)

Az amerikai születésű, de jelenleg Párizsban élő Brisa Roché-ból ugyanaz a kedvesség és báj áradt, mint két lemezén hallható dalaiból. Figyelmessége az egyik kérdező pólóján található mintára is kiterjedt, így nem volt nehéz ellenállni személyének és a Wan2 Színpadon adott koncertjének. tovább->

Batucada, az élet értelme

A zene az élet, az élet a tánc, és a tánc a zene. Ahogy a dobok is az élet ritmusát adják, úgy a Batucada az élet értelmét – így tartja egy brazil mondás. A Ritmo Samba Batucada Band egyik dobosával, Sós Péterrel, azaz Sóval az élet értelméről filozofáltunk. tovább->

A Sziget először a Mixmagben!

Mennyi az esélye annak, hogy teltházas napon pont azzal az angollal elegyedj szóba, aki az egyik legrangosabb brit zenemagazinban megjelenő első Sziget-beszámolót írja? Nulla. Vagy mégsem? tovább->

Semmitmondó bekezdés az R.E.M.-ről (azért vagyok rá "büszke", mert részegen írtam, hajnalban, pedig már ragozni is alig bírtam)

Elolvasod?

José González interjú

Színes, pattogó labdák San Fransisco utcáin. Ugye ismerős az a bizonyos reklám, azzal a bizonyos, selymes, ’Heartbeats’ című dallal? José González a Converse wan2 színpadon is elereszti ma este azt a 250 ezer labdát, mikor belekezd az eredetileg The Knife zenekar dalába. A koncert előtt, a feldolgozásairól, Junip névre hallgató zenekaráról és jövőbeli terveiről kérdeztük az éppen a napon, egy szál széken, szerényen üldögélő zenészt. tovább->

 

Bezárt a bazár, de elvileg lesznek még koncertbeszámolók tőlem egy másik site-on is, majd kiderül.

8 komment

Címkék: program koncertbeszámoló sziget2008

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr27617560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alex 2008.08.19. 20:01:29

hope you enjoyed the festival and all your interviews!! please tell me what you thought of r.e.m. im dying to know

samspade · http://maizene.freeblog.hu 2008.08.20. 11:56:00

Avass be pár kulisszatitokba pls! Például hogy sikerült a sztárok közelébe férkőzni? A VIP karszalagos válasz nem ér. :)))

S milyen együtteseket ajánlottál a Mixmag-es fickónak?

tonnakert · http://www.tonnakert.blogspot.com/ 2008.08.27. 18:31:46

haha. ugyan már, a vip részen hemzsegtek a noname zenekarok mérhetetlen szimpatikus ifjú tagjai, az unatkozó, és magukat vip bónon telezabáló újságírók ésatöbbi. de, hogy sztárok? kétségtelen, hogy nem lestem őket különösebben, de én egyedül q-ka mc-t láttam. nem akarok negatív lenni de az egészben legjobb az a néhány hűs permetet szóró ventillátor volt, meg, hogy egy hideg sör mellett csücsülve figyelhetted a nagyszínpadon zajló eseményeket.

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2008.08.27. 20:14:16

nem igaaaz, egyszer láttam a pély barnát is a dorinával együtt! :):):):)

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2008.08.27. 20:32:04

samspade, tonnakert: egyébként megkaptátok amit írtam vagy nem ment el a mail? (azt hiszem elbénáztam valamit, mindegy küldöm mégeccer, sorry ha másodszor megy)

samspade · http://www.maizene.freeblog.hu/ 2008.08.28. 06:01:12

tonnakert: mondjuk pont nem a noname arcokra gondoltam (azokat vip-n kívül is leht látni eleget), hanem a Brisa & José interjúkra.

Alice: én nem kaptam mailt, de ha arra a címre írtad, amit a kommentekhez adtam meg, akkor nem Te voltál béna, ugyanis az kamu. Próbáld meg a most megadottra, ez valós...

tonnakert · http://www.tonnakert.blogspot.com/ 2008.08.31. 13:23:31

samspade! sejtettem, hogy nem rájuk gondoltál. csak egész egyszerűen kiborított, hogy a sziget szeparéban gyakran úgy éreztem magam mint ha a zépében lennék, és nem bírtam megállni, hogy ezt ne jegyezzem meg. alice! a mailed megvan, és már válaszoltam!
süti beállítások módosítása