Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Alien vs. Műköröm

2008.07.04. 16:57 :: ~Alice~

Gondoltam ehhez írok majd egy jó ütős bevezető szöveget. Nem megy, fáradt vagyok, de szerintem ezt nem is nagyon kell magyarázni. A kozmetika amúgy a Jókai utcában található. Csak tudnám mire gondoltak, amikor ezt összehozták. Alient a műkörömmel... Nemááá... ezzel akarják becsalogatni a nőket?

3 komment

Címkék: egyéb poén durva

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr54553503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vercsike 2008.07.06. 11:29:28

;) wehehe. nekem erről b-city után jut eszembe, hogy bennünk van már jópár sör...
pusz.

poprocks 2008.07.06. 14:30:53

jajjj láttam már az üzletet... hát nem éreztem leküzdhetetleb vágyat a műköröm iránt...

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2008.07.06. 16:07:21

Vera - nekem is mindig b-city meg a Csilla-féle borsó korsodi jut eszembe :) az viszont ciki, hogy idén még nem voltunk pl Holdudvarban sem, pedig tavaly de sokat üldögéltünk ott... bepótoljuk! kár, hogy tegnap nem jöttél, már hiányzol. :( Na majd mászkálunk két hét múlva! vigyázz magadra!

poprocks - hátigen... ez (is) örök rejtély marad nekem... iszonyat szar!!! :S
süti beállítások módosítása