Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

trekofdödéj - PJ Harvey : A Perfect Day Elise

2008.07.03. 01:37 :: ~Alice~

Már viccesen kezdődött; irtó nagy baromságot álmodtam: Éppen indultam el otthonról, amikor megpillantottam a Raconteurst. Nagy csodálkozással és kislányos örömmel odakiáltottam nekik, hogy 'wáááááádörákontőőőőrz'. Ennek ők örültek, meg én is, aztán betessékeltem őket a házba és megetettem Jack White-ot az otthoni finom sütikével. Ezek után naná, hogy 'Mhargittt, te nem vagy nooormális' vigyorral ébredtem. Nem tudom, hogy jött nekem pont a Raconteurs, nem is hallgattam már egy ideje, na mindegy. Kávézás közben jót röhögtem ezen, aztán futottam a vonat után, hogy időben beérjek és ledolgozzam a mai kilencórás, kellemes munkaidőm. Majd találkoztam a haverokkal, nap végén meg gondoltam, a 22:40-es vonattal azért jó lenne hazadöcögni. A vonat lerobbant, meg sem lepődtem, jellemző: Megint Állunk Vazze ...Pár kilométerre a Nyugatitól sötétben üldögéltünk, mire azt hittük jön a megváltás egy másik szerelvény személyében, de az csak ott hagyott minket... Egy szimpatikus baráti társaságból utána is ordítottak kétségbeesetten: "Te voltál az utolsó reményem!!!" Ekkor a konstans sztoikus mosolyomat hangos röhögésre váltottam. Végül Újpesten leszállítottak minket és bevártuk az eggyel későbbi járatot. Addigra nekem mindegy volt, de szerintem a másik kétszáz ember is így volt vele. Egy viszonylag normálisnak tűnő lány aztán egyszer csak elkezdett tőlem nem messze zenét hallgatni. Az igazán meglepő az volt, amikor el kezdett hozzá táncolni is. Én meg jót derültem rajta is. A probléma az, hogy 40 perc helyett közel két óra alatt tettem meg azt a cirka 27 km-t ami elválaszt engem gyönyörű fővárosunktól. És már egyáltalán nem vagyok álmos, pedig reggel hétkor én már elvileg ismét frissen és üdén robogok Bp felé. Szóval ennyi: "it's a perfect day, Alice"  :)

bocs, elég rossz a hangminőség, de szerintem úgyis sokan ismerik...

2 komment

Címkék: trekofdödéj

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr20550523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sourcherry 2008.07.03. 22:48:49

szeretem ha személyes hangvételt vesz picit ez a szuper kultblog ;) kellemes lehetett a vonatozás, a normális küllemű táncikáló lány pedig akár én is lehetnék. vagy valaki közülünk. amikor csinálok valami strange dolgot mosolygok magamban - vagy nem magamban- hogy ezen mások biztos meglepődnek. meg ha még mosolygok is hozzá, jó nekik, csak el ne mondd, hogy valójában nem vagyok bolond.
tetszik a street- art. most a sajátom helyett a te blogodba írtok ;)
és ti lassan utaztok is! jóutat!!!

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2008.07.04. 09:09:11

:) az a kicsit furcsa lány rendesen feldobta az estém, de igen, végülis bármelyikünk lehetett volna...

csak örülni tudok, ha ide is írsz, én úgyis mindig odapofátlankodom a Te blogodra :)

az utazással meg viccesen állunk. Tegnap estig még hátizsákom sem volt. ami durvább: szállásunk még egyáltalán nincs, de sátrat legalább már szereztünk. Még biztosítást sem kötöttem, de még pénzt sem váltottam... pedig hétfőn már repülünk. (még soha nem repültem...) életem legnagyobb kalandja lesz. :)
süti beállítások módosítása