Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Újdonság - Impressziók

2008.05.03. 14:03 :: ~Alice~

Na hát ide a címkefelhő felé került most egy olyan, hogy Impressziók. Idézetek, gondolatfoszlányok, kis hülyeségek, elborult elmém további agyszüleményei és hasonló finomságok várhatóak.

A kis idézetes mezőt a Gombapörköltről irigyeltem el. Szeretném megköszönni Billy Gibbonsnak, hogy beállította itt nekem a dolgokat és persze azt is, hogy hozzájárult az ötlet lemásolásához. :)

9 komment

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr75452184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trifolium 2008.05.03. 18:49:27

Dejó, kaki kedvem volt, most a zenéktől jobb lett:)Hát nem csoda, hogy megjegyeztem az oldal címét:P
V.

trifolium 2008.05.03. 18:51:07

hmmmmm...nem értem, én valamit nagyon nem jól csinálok itt. mármint,h fura helyre kommentelek?!?

2008.05.03. 19:41:05

you're welcome Alice :)

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2008.05.04. 08:51:42

hello trif! örülök, hogy feltévedtel ide, meg hogy sikerült egyet vidítani :)
(és szerintem jó helyre kommenteltél...) pusziii :)

poprocks 2008.05.04. 14:23:44

hm...egy ilyet hogyan kell beállítani?... kérdi az abszolút idétlen aki még a fejléc fotóját se tudja kicserélni...

poprocks 2008.05.07. 19:27:31

Imádtam a Szép Remények c filmet. Nagyon jó az ídézet!:)

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2008.05.08. 12:50:37

ajánlom a könyvet is! a teljes bekezdés pedig így szól (bénáztam és csak most találtam meg a teljeset):

"Emlékezetes napja maradt életemnek ez a nap, mert nagy változásokat okozott bennem. De ez a nap senki életéből nem hiányzik. Képzeljétek csak el, hogy egy bizonyos nap kiesett volna az életetekből, milyen másképp fordult volna minden. Állj meg itt, aki ezeket a sorokat olvasod, és egy percig gondolj napjaid hosszú láncára. Akár vasból van, akár aranyból, akár tüskéből, akár virágból, meg nem köt tégedet, ha egyszer, egy emlékezetes napon legelső szeme el nem készül."

2008.05.08. 22:49:31

ha szabad Dickenshez annyit hozzátennem, hogy napjaink hosszú láncával az a baj, hogy mire észrevesszük, hogy hogyan kötöz meg bennünket - még ha esetleg le is tudnánk azt magunkról rázni - már visszafordíthatatlan, helyrehozhatatlan dolgok vannak életünkben.

ez az ember tragédiája ;)

~Alice~ · http://dailyoutfitplans.tumblr.com 2008.05.09. 06:38:46

Mr Gibbons, hát persze hogy szabad a kiegészítés :)

igaz, ez IS az ember tragédiája :)
azon szoktam néha elgondolkodni, hogy megváltoztatnám-e azt a bizonyos napot - mert beazonosítani legalább sikerült :) - na ez a töprengés felesleges része, mert ami elmúlt, elmúlt, úgysem tudjuk lerázni, ahogy írtad. Viszont az a nem mindegy, hogyan fűzzük tovább a láncot...valóban, itt szokták elcseszni az emberek...

jajj de szép, hogy ilyen filozófiai magasságokban szárnyalunk :)
süti beállítások módosítása