Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Rubik-kockulás

2008.03.16. 13:03 :: ~Alice~

  Történt a minap a metrón, hogy a Deák-tér magasságában felszállt mellém egy 12 éves forma napszemüvegben, nejlon szatyorral. Olyan jelenség volt, hogy simán elképzeltem, hogy hirtelen odafordul hozzám és mély gépi hangon megszólal: „Wake up, Neo” vagy elhajlít egy kanalat vagy a metrót vagy a világegyetemet. Majd Arany és Deák között előkapott egy Rubik kockát és szélsebesen el kezdte kirakni. Köpni nyelni nem tudtam. Annyi idő alatt, amíg én felfogtam volna, hogy nini, ez egy kocka, színes és hat oldala van két csuklómozdulattal vagy tízszer már megfordította a kocka oldalait. Hmmm, gondoltam magamban ha kirakja a Nyugatiig – ahol le kellett szállnom, akkor menten hülyét kapok. Valami jóban fogadni akartam magamban, de nem sikerült kitalálnom semmit sem, mert addigra a kölyök megcsinálta. Én meg majdnem továbbmentem Lehelig.

Durvaság. Youtube-on találtam egy hat hónappal ezelőtt feltöltött  videót. Idekopizom a  tudnivalókat:

„Minden idők legjobb legjobb magyar szereplésével, a 17 számból 7 hazai aranyéremmel ért véget a "bűvös kocka" mestereinek budapesti világtalálkozója a Kongresszusi Központban. A legeredményesebb magyar versenyző Kuti Mátyás lett, a 14 éves középiskolás összesen öt első helyet szerzett, az 5x5x5-ös Rubik-kocka kirakását 1 perc 45 másodperces világcsúccsal abszolválta. Az október 5. és 7. között megrendezett világbajnokságon összesen 33 nemzet több mint 300 versenyzője vett részt. A legfiatalabb kockabűvölő egy 7 éves japán kisfiú volt, a magyar csapat legifjabb versenyzője pedig a mindössze 10 éves Keresztes Barbara”

Szólj hozzá!

Címkék: egyéb durva

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr95383110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása