Hello Stranger!

-You came to, you focused on me, you said, Hello, stranger. -What a FLOOZY!

Itt is

Ready.Steady.GO!

2007.12.22. 14:11 :: ~Alice~

 

Mit csinál az ember, amikor nagyon kellene tanulnia? Mit csinál az ember egy nappal vizsga előtt?

 

Nem... nem magol, hanem hárít. El kezd enni, mert enni azt kell, energia nélkül nem megy a tanulás, picit rendet rak, mert két könyvnyi hely sincs az asztalon, jegyzetet rendezget és hopp el is szállt két óra semmittevéssel. Én a harmadik óra láblógatásnál tartok, ott rontottam el ugyanis, hogy beültem a gépem elé. Elkezdtem nézelődni erre-ara, leginkább pár albumtippet akartam keresni, aztán itt kötöttem ki, és úgy döntöttem le is horgonyzom, de nem tanuláskerülgetésből. Hogy miért? Csekkolj be rendszeresen és meglátod!

 

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://hellostranger.blog.hu/api/trackback/id/tr7272358

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: nuestra página web 2017.10.13. 22:55:00

A japán csoda - A papír egy csoda!

Trackback: relojes lotus precios 2017.10.10. 00:22:01

Opel Vectra C 2.2i - Autónepper

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása